2012. november 30., péntek

Gyermekeinkért - hallgatni ér!!!

2012. november 24-én került a Youtube-on megosztásra az a nóta, ami jelenleg az egyik kedvencem. Olyan mondanivalója van, amivel nagyon egyet tudok érteni. Amikor először meghallottam, már akkor megfogott a szöveg, és azóta naponta többször meghallgatom. Ajánlom mindenkinek, hogy ne csak a rap-zene iránti esetleges előítélettel hallgassa meg a nótát, hanem nyitott fülekkel, nyitott szívvel. Azt hiszem, senki nem fog csalódni, remekül visszaadja a mai társadalmunk problémáit...

A dal előadója Game Kutya, a zene DosE nevéhez fűződik, míg a keverést Awful követte el. Mivel a szöveg még nem elérhető, következzen egy kis kedvcsináló, alatta pedig maga a feltöltött teljes verzió. Real Trill Music 4 Life! 


Refrén:
Gyermekeinkért szóljon most ez a dal,
A gonosz karmai között vannak minden nap.
Csábít a pénz és a csillogás, nincsen szabadulás.
Ez nem olyan, mint a filmeken, mert itt minden más. 

Szöveg:
Álmodtam egy világot én is, 
Mint sokan mások, és elhittem, de miért is,
Mert kell valami, amibe kapaszkodsz, ha tré a helyzeted,
De a kérdést felteszed azért...
Hogy mondod el, hogy az emberek rosszak,
Hogy ne bízzon senkiben, mert kajak gonoszak.
Hogy Apu meg Anyu csak jót akar mindig,
Hogy ez nem csesztetés, csak a vérüket féltik.
Elkorcsosult világ ez, amit látsz a tévében,
Barátom, Szita Bence, nyugodj békében!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése