2015. november 30., hétfő

Akkor vágta bele a kést a fejembe...






Dorkához mindennap járnak emberek, problémával küszködnek, sokan nem tudnak belőle kilépni. Úgy gondoltam, én is egy csomó mindenen keresztülmentem, nekem is megfordult a fejemben, hogy felakasztom magam a fogdán. De ahogy kiszabadultam, rájöttem, milyen erős vagyok igazság szerint. Különben nem éltem volna túl mindazt, ami velem történt. Ebből talán tudnak tanulni az emberek, hogy ki kell állni magunkért, és túl kell élni az egészet, akármilyen problémánk van.”  --- aki többre kíváncsi, az klikkeljen a fenti linkre, és olvassa el az Origo írását. Az írást, melynek főhőse Oláh Attila, a Tévelygőkért Alapítvány tapasztalati munkatársa. A Balassagyarmati Fegyház és Börtön Mesekör programjának egyik meghatározó egykori és mostani alakja, aki hamarosan egy újabb fontos szerepre készül: ismét apa lesz. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése