2013. október 11., péntek

Fogvatartotti vers mindenkinek -- "Amit még nem éltél meg"






Amit még nem éltél meg

Nem tudhatod, míg nem tapasztalod, milyen a halál.
Elmondhatom, ha akarod hisz én, hála teremtőmnek, egyre jobban tapasztalom élettelen létezésemből való feltámadásom.
Az emberek kérésük nélkül születnek e földre, sokan felkészületlen szülőknek, mint ahogyan én is csak úgy lettem.
Lettemből lett egy létezési szükségállapot, a sors irányíthatatlanul magával ragadott. 
Hosszú volt ez az idő, ahhoz, hogy rájöjjek, nem vagyok más csak egy halál.
Halálom születésemből fakadt.
De eljött a Nap, mikor teremtő Istenünk teremtménye lettem, úgy éreztem, hogy újra megszülettem, és ez a születés létezés nélküli, hála az Istennek, már élettel teles-teli.

ÁMEN.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése