2014. május 16., péntek

Fogvatartotti fohász...

A kép illusztráció, forrása: http://spiritofrebellion.files.wordpress.com/2012/10/freedom-12-of-22-0-0-0-576.jpg)





Tisztelt Apám!
Főfelügyelő Úr!

Először is a bocsánatát kérem Önnek és a kollégáinak is. Apám, tudom, hogy elege van belőlem, de kérem, ne hagyjon el maga is, mert akkor már tényleg megbolondulok – érti. Próbálom magam összekapni, mert már nagyon kivagyok, apám, és az évek már nagyon-nagyon nehezek, de kérem az Urat, hogy bocsásson meg nekem, és adjon nekem és minden embernek erőt és egészséget. Apám, én rab vagyok, maga meg fegyőr! De emberek vagyunk, és így érezzük. Apám, annyi rossz van ebben az életben, a gyűlölet, a harag és az irigység, kevélység vezényli az embereket, vagyis a túlnyomó részét. De kérem, higgyen nekem. Én a szívem mélyén nem vagyok rossz ember, maga sem, én tudom. Csak annyit kérek Öntől, hogy ne haragudjon, és ne hagyjon legalább maga el. Nem sajnáltatom magam, de sajnos az élet néha nagyon kegyetlen – érti. Tudom, hogy nem csak velem. Minden embernek megvan a maga baja, de én már 18 éve csak a nagy pofonokat kapom. Amit túlnyomó részt magamnak köszönhetek, de apám, kérem, higgye el, amit most ülök bűncselekményt, a rablást, nem követtem el, és ez is nagyon megvisel, érti apám, de igyekszem erős lenni, mint maga és összekapni magam. Az Ön szolgálatában mindig jó leszek. De ne hagyjon magamra, mert én szeretem magát, mert jó ember. Tisztelt apám, a beadványom elutasították, de most megfellebbezem, mert az osztályvezető-helyettes Úr megígérte, hogy hivatalból elvitet. Hétfőn már ki is adom. Legyen szíves nekem A/négyes lapot küldeni, és ne hagyjon magamra. Én imádkozom magáért is, és minden emberért. Apám, még egyszer bocsánat a viselkedésemért. Öntől és a kollégáitól is kérem, ne haragudjon.  

                                                                                                          A maga mostohafia
Bocsánat apám!




Komment nélkül...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése