2013. december 15., vasárnap

Vándor --- ismét egy vers...

A következő vers egy ismeretlen fogvatartott által papírra rögzítve került a kezembe. Nem tudom, hogy valahonnan másolta vagy adott esetben maga szerezte, ettől függetlenül mindenképpen érdemesnek tartom arra., hogy közöljem. Egyrészt, mert a maga nemében nekem tetszik az alkotás. Másrészt, mert az elítélt akár így, akár úgy, de megdolgozott vele...   




Balázs Anna festménye





Vándor



Látod, hogy milyen szép az éj?

Csend honol, és én újra itt vagyok.

Megjöttem egy hosszú útról.

Fáradtan, de mégis itt vagyok.

 
Elmondani Neked, hogy merre jártam,

Hány határon keresztül, zokogva.

Üldözött vad voltam, jártam a sárban.

Száműzötten, kiverve, mint a kutya.

 
Tudom, hogy nem lehet semmi sem a régi.

Ami elmúlt, nem jön vissza már…

Őszülő fejjel megállok csendben,

Nem jöhet vissza az a régi nyár!

 
Nyár esti dallam száll az éjszakában.

Valahol távol szól a Rekviem.

Emlékszel, kedves? Akkor, ott a kertben.

Mondtuk ki először azt, hogy szeretlek

 
De elmúltak az évek, Te nem vagy az enyém.

Nem csüggedek, de mégis fáj nagyon.

Azt a sok-sok évet, amit együtt voltunk,

Elfeledni soha-soha nem fogod.

 
Menj az élet göröngyös útján,

Ne nézz vissza, bárhogy is szeretnél.

Próbálj meg élni boldogan, de mással.

És jusson eszedbe, hogy volt valakid!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése